Alább a The Messengers előzetese. A sorozat alaphelyzete szerint egy különös tárgy lezuhan az új-mexikói sivatagban, aminek következtében a főhősnő szíve leáll. Később visszatér az életbe, csodával határos módon, és innen kezdődnek a bonyodalmak.
Lesznek benne angyalok, démonok, elrabolt gyerek, nézzük is:
Már itt is az újabb Helyszínelők-klón, a CSI. Cyber, benne a Médiumból is ismert Patricia Arquette. Nézzük is, milyen lesz benne:
A Fülöp-szigeteken van, onnan posztol, láthatóan nincs nagy baja.
Túl sok rádióadó van itthon?
5,5%-os növekedést értek el a rádiók a reklámpiacon, hangzott el az Evolution-konferencián. A szereplők 4-5 százalékos növekedésre számítanak 2015-ben, annak ellenére, hogy a szakmai szervezet szerint a 170-180 magyar rádióadó még mindig viszonylag sok – Csehországban például csak 70-80 adó van, és osztozik a bevételeken. Magyarországon öt évvel ezelőtt még 240 rádióadó volt.
Print sajtó: a regionális kiadók igen sok olvasót megtartottak, és 6 millió magyar ember még mindig olvas médiát – hangzott el. Egyre jellemzőbb, hogy a kiadók direkt kapcsolatot építenek ki a hirdetőkkel, kikerülve az ügynökségeket. A szakma szerint idén a nagy átrendeződések, felvásárlások után erősebb lesz a verseny, és tudatosabb a kiadói magatartás. A teljes terjesztési rendszer felborulása miatt viszont erős a bizonytalanság.
Novák Péter (IAB) szerint a digitalizálódás áthat mindent, szerinte pár éve eljött az a pont, amikor tényleg minden médiapiaci szereplő felismerte ennek fontosságát. Növekedést vár jövőre is, hacsak nem történik valami rendkívüli. Az e-kereskedelem és a telekommunikációs piac egyre erősebb, egyre több érdekességet kínál vállalatoknak és fogyasztóknak is - jelezte.
A médiakonferenciáról ma még írunk.
„Többen vagyunk a teremben, mint egy Puskás Akadémia-meccsen” – ezzel a mondattal nyitott az Evolution konferencia reklámiparral foglalkozó „C” terme. Az épp ma tárgyalandó reklámadóval kapcsolatban elhangzott, hogy 35%-kal (6-8 milliárddal) nőtt egy év alatt az állami reklámköltés, tehát a kormány hisz a reklámban és a kommunikációban, a jelenlévő számára ezért is furcsa, hogy megadóztatja – noha ez pont egy fogyasztás-, vásárlásgeneráló iparág.
A teljes magyar reklámpiac 2014-ben 189 milliárdos volt, ebből a tévétársaságok elvittek 50 milliárdot (a rekord 70 milliárd volt a válság előtt), az internet 47,2 milliárdot, a rádió 9,3-at, a nyomtatott sajtó 34-et. Utóbbi bevételei tavaly csökkentek, 3,2%-kal. Az összes digitális reklámköltés közel 50 milliárdos volt: 2008 volt utoljára hasonlóan erős év.
„Hosszú és sötét alagútban volt tévés reklámpiac, ez a trend változott meg 2014-ben, a 10%-os növekedés pedig a piaci szereplőket is meglepte” – mondta Kovács Krisztián. A tévés reklámbevételek 2/3 része az RTL Klubnál, a TV2-nél és az M1-nél keletkezett, de folyamatosan nő a kábeltévék súlya és bevétele.
Kovács Tibor a Magyar Lapkiadó Egyesületétől elmondta, hogy nőtt az adatszolgáltatók száma, 26 kiadó tett bevallást, 253 lap eredményér összesítették. A 34,6 milliárdos bevétel jelentős részét a napilapok adják. 2010-ben még 43 milliárdos volt a nyomtatott sajtó reklámbevétele, a csökkenés tehát egyértelmű. A piaci szereplők abban bíznak, hogy a tévéhez hasonlóan, itt is megáll a zuhanás, és emelkedés jön. A terjesztési árbevétellel együtt a sajtó 100,4 milliárdos bevételre tett szert.
Négy éve volt teljes mélyponton a rádiós reklámpiac, de a résztvevők szerint hiba volt kiadni azokat az alacsony adatokat, mert akkor csak a szereplők egy része szolgáltatott adatokat. Tavaly 9,3 milliárdos volt a hazai rádiók bevétele – hangzott el.
A nap során még jelentkezünk a konferenciáról.
Hirtelen 40-50 centivel lett hosszabba haja. "Én azt gondolom, hogy ez jobban áll. A rövid hajat is jól tudtam viselni szerintem magamhoz képest, de a rövid hajjal inkább lázadtam valami ellen, lázadtam az ellen, hogy én valójában ilyen hosszú hajú lány vagyok, és ez ellen nem lehet mit tenni" - tett mellé egy nyakatekert magyarázatot.
Nem szolid, kontyos könyvtárosnő lesz az új klipje fotói alapján. Eddig csak pár kép ment ki róla, ezek alapján lesz valami Lara Croftos hangulata a dolognak. Nem a tripla szaltókra gondolunk, inkább a fegyverre tessék figyelni.
Friss tengerparti képet tett ki ma oldalára a műsorvezető, volt szépségkirálynő, aki változatlanul jó formában van.
Hétfőtől Váczi Gergő várja a TV2-féle Aktív nézőit. „Rám már egészen más feladatok várnak” – mondta, hasát simogatva, innen pedig bármely közepes logikai képességekkel rendelkező tévéző ki tudja találni, miről is van szó, miért nem lesz 1-2 évig huzamosan képernyőn.
Pénteki retroreklámunk
Egy tévés blog mi mással is zárhatná a munkahetet, mint a retrosorozatunk egy újabb, tévéreklámos darabjával. A plakát az USA-ból való, ott a hatvanas években már színesben nézték a tévét a szerencsésebbek.
Európában később terjedt el ez a technológia, Norvégia,Svédország, Finnország, Belgium, Ausztria, az NDK, Csehszlovákia és Magyarország 1969-ben adott először színesben. Írország nemzeti televízió-társasága, az RTE 1968-tól színesben sugárzott rögzített programokat, az első nemzetközi célra készített színes adás Dublinból az Eurovíziós Dalverseny volt, 1971-ben.