A magyar nyelvű kábelcsatornák közül az 1. és 2. legnézettebb csatorna a Film+ és a Cool. A nyári eredményeket vizsgálva a Film+ a 18-49 éves korosztály körében 5,6%-ot (egész nap), a Cool 5,5%-os(egész nap) nézettségi eredményt hozott - közölte az RTL-csoport.
A tavaly októberben indult RTL II nyáron 1,4%-os nézettséget produkált a 18-49 éves korosztály körében, ami a cég szerint jó eredmény, mert a gyártott műsorok nyári szüneten voltak.
"Az idén januárban bevezetett és RTL3 néven sikeressé váló (a Cool, a Film+ és az RTL II reklámidejét együttesen, tükörblokkokban) értékesítési modell nyáron a TV2-t is legyőzte a nézettségi versenyben. Az RTL3 csatornacsoport együttes 12,5%-os közönségaránnyal (június-augusztus, egész nap, 18-49 éves célcsoport) a második számú hirdetési csatorna volt az RTL Klub után, megelőzve a 12,0%-os közönségarányú TV2-t" - áll a közleményben.
A Prizma, a Sorozat+ és a Film+2 – is növekvő számokat produkált a nyáron. A Muzsika Tv (egész napos) eredményei is jobbak versenytársánál, a Nóta TV-nél (a június-augusztus átlag nézettség a 18-49-korosztályban: Muzsika TV - 0,74 % a Nóta TV - 0,67%).