Folytatjuk retroreklám-sorozatunkat, ezúttal egy tévésorozat egy epizódját népszerűsítő hirdetéssel. A Dallasban sokáig téma volt, ki lőtt Jockey-ra, majd az adott epizód, amikor válasz jött a nagy kérdésre, 76%-os share-re ment, ami egészen elképesztő volt már 1980-ban is: minden négy tévé előtt dekkoló amerikaiból három a Dallast nézte.
A mérések szerint 83 millióan figyelték az aktuális részt, ez annak fényében döbbenetes, hogy manapság már 15 milliónak is tapsikolva örül mindenki. Többen követték azt az epizódot, ahányan a korábbi elnökválasztáson szavazni voltak. A Dallas ezzel amerikai rekordot állított fel, és a MASH utolsó részéig tartotta is azt.
Retroreklám-sorozatunk pár korábbi darabját itt megtalálja:
Hemperegjünk linóleumon indiai nővel!
Itt az 1951-es fürdőruha-divat
Egy szexi nő, aki voltaképp egy telefon
Az első videojáték-reklám a világon
Csodálatos férfiak a hetvenes évekből
Melléfogások, ellenszenves kisgyerekkel
Két készülék a tévézés hőskorából
Béna reklám, nyomorúságos ajándék
A világ hatodik legjobb tévéreklámja
Így nézett ki egy tévé 1951-ben
Démoni kisgyereknek venne babkonzervet?
Márpedig ilyen női fenék nincs!
Robin Williams egy régi csokireklámban
Durva zoknireklám, csak felnőtteknek!
Az első telefonreklám a világon