Retroreklám-sorozatunk újabb darabja 44 éves, 1970-ben került a képernyőre, egyszerű, de szórakoztató. Egy majom ketrecébe bedobtak egy bőröndöt, amelyet az állat ide-oda hajigált, ugrált rajta, de mindent kibírt, hirdetve így a termék strapabíróságát. Az USA-ban a szpot 15 évig ment, a gorilla pedig valójában egy beöltözött ember, Don McLeod volt, aki filmekben vagy sorozatokban (Tarzan) is bújt már szőrös jelmezekbe.
 


Sol Koffler egykori cége, az általa 1932-ben alapított American Luggage Works szpotja volt, 1999-ben a TV Guide minden idők 6. legjobb tévéreklámjának választotta. Ez talán túlzás, de világosan bizonyítja, hogy néha elég egy halálosan egyszerű ötlet, egy kevés pénz, és egy fél délután – és meg is van a hatásos, emlékezetes kisfilm.

Retroreklám-sorozatunk korábbi darabjai: 

Robin Williams vicces, és becsokizik
Démoni kisgyerektől venne babot?
De hová tűnt a marha?