Csikesz Erika (TV2 Média Csoport Kft.), Door Tamás (Mediaworks), Faludi Péter (Atmedia), Györke Zoltán (Lapcom Kft.), Jánosi Péter (Viacom International Media Networks, CEE) volt a következő panelbeszélgetés résztvevője az Egerben rendezett Médiapiac Konferencián. Előbbi örülhet, hogy nem egy héttel korábban rendezték az eseményt, mert így nyomban két nagy nézettségi sikerről tudott beszámolni, hiszen a Kismenők és a Nagy Duett is remekül nyitott – ezt persze nem felejtette elmondani rögvest a beszélgetés elején.

Szó esett a sokakat sújtó reklámadó megváltoztatásáról, a bónusztörvényről, az ügynökségekkel való kapcsolattartásról.  Csikesz szerint a TV2-nél szervezeti átalakulás mellett sok minden változott. „Mi a tartalmi együttműködésre fókuszálunk. Az elmúlt évek dinamikája most csúcsosodik ki” – közölte. „Az ügynökségi lét nem megkérdőjelezhető, bár lehetnek kampányok, ahol a hirdető direktben vásárol. Az ügynökségek új utakat nyitnak, digitális megoldásokat alkalmaznak” – tette hozzá.

Jánosi Péter (Viacom International Media Networks) jelezte, hogy a Nickelodeonon is lesz helyi tartalom, tehetségkutatót terveznek a gyerektévére.

A tendencia pozitív, növekszik a reklámozók költőkedve. Sokáig volt bizonytalanságban a tévés piac, de az első negyedéves eredményeket látva szépen alakulnak a számok – mondta Faludi Péter (Atmedia). Nem az RTL Klub és a TV2 harcában hisznek, hanem a portfóliók versenyében. „A verseny az jó, mindenképp előrevisz. Reméljük, a szerződéseink is, hiszen ezek hosszú távúak” – fűzte hozzá. Több képernyős mérésé a jövő, és erre lesznek megfelelő üzleti modellek is.

Minden konferenciás posztunk itt olvasható.