A Médiapiac Konferencia első napjáról, Egerből jelentjük:

Nem bízik abban a szakma, hogy a reklám imidzse javulna, így reklámtámogató és azt népszerűsítő kampányra van szükség – állapította meg a MAKSZ és az MRSZ. Március 18-án, azaz ma indítják ezt: a társadalmi elfogadottság javítása a cél, ugyanis Magyarországon az európai átlagnál is alacsonyabban van ez a mutató.



Az areklamhasznos.hu oldalon futnak össze a szálak, porszívó nélkül nincs focivébé, csirkemell nélkül nincs tévésorozat a tévében: azaz, ha a gyártó nem reklámozna, nem lenne pénz tartalmat venni. Egy kutatás is készült, a megkérdezettek java szerint a reklám manipulál, sokkal kevesebb nézőben-fogyasztóban tudatosodik, hogy reklám nélkül nem lenne cikk, tévé- vagy rádióműsor, vagy csak sokkal kevesebb.

A TV2 és az RTL is gyártott tévészpotot, előbbi hármat, utóbbi kettőt, meglepően szellemesek. Fizetős lenne a TV2 esti műsora, törökül futna a Szulejmán, a Jóban Rosszban kedvelt arcait kirúgnák, Gaál Noémi greenbox előtt, térképek, radarképek nélkül motyogna valamit, az éjjel-nappalosok pedig otthon dekkolnának, ha nem lenne reklám a kertévéken.