Saját márkája felépítéséről kellett volna beszélnie Stahl Juditnak, az Internet Hungaryn azonban azt mondta, hogy ebben soha semmi tudatosság nem volt. Jelenleg egy tévéműsort gyárt, két lapot ad ki, egy könyvkiadót üzemeltet és van egy webshopjuk is, szinte semmi szabadideje nincs.

Az akkori televíziózás legnagyobbjaitól tanulta a szakmát, sok tévéműsorban tűnt fel, többek közt a Tényeket is vezette a TV2-n, de mindig érdekelte a gasztronómia, szeretett főzni.

Lelkileg nehezen viselte, hogy sorra szűnnek meg a számára kedves műsorai, és egy idő után zavarta, hogy minden barátja este hétkor a színházban ül, ő meg dolgozik - már akkor jelezte a csatornának, hogy szívesen csinálna főzőműsort, de azt a választ kapta, hogy "akinek hagymaszagú a keze, az nem vezethet híradót."

Úgy emlékszik, mindig nagyon szorgalmas volt és mindig nagyon sok ötlettel rukkkol elő, persze ezek nem mindegyike sült el jól - a 2000-ben indított főzőiskoláját például be kellett zárni, mert nem ment. "Soha semmi olyat nem csináltam, amit ne csináltam volna meg ingyen is. Csak olyat érdemes csinálni, amit szeret az ember" - mondta.

Büszke rá, hogy a Stahl-recepteket szeretik az emberek, a jövőben szeretne az online térben is megjelenni, ezen már dolgoznak. A TMC Management segíti, hogy el tudja választani egymástól a közszereplőt és a márkát.