Simon Zsolt, a TV2 vezérigazgatója szerint az angol és a francia tévés piacon is csak az utóbbi két évben jelent meg hangsúlyozottabban a termékelhelyezés, ami jó, mert magyarként nem vagyunk ebben lemaradva, de rossz, mert nincsenek igazán jól működő példák Európában. A reklámhirdetési piacon keletkezett lyukakat kellene betömniük a csatornáknak egyéb bevételekkel, így a product placementtel, vélte. Simon elárulta, hogy a Megasztár költségvetésének közel felét nem szpotból szerezte be a csatorna, és eleve azzal terveztek, hogy a költség egy része ne a reklámidő értékesítéséből jöjjön be.

Egyértelműen a márkázott tartalmaké a jövő Simon szerint, tehát több lesz az olyan eset, amikor a műsor eleve azért jön létre, mert egy hirdető márkáját, brandjáét szeretné megismertetni a tévézőkkel. A Sony, a Hell, a Hot, a Lanica támogatta pl. az ÖsszeEsküvőket, a TV2 szerint a néző ezek megjelenését nem érezte erőltetettnek a reality során.

A jövő a virtuális termékelhelyezésé is, egyre több olyan eset lesz, hogy egy már leforgatott műsorba (akár fikciós sorozatba, mint a Jóban Rosszban) utólag tesznek be egy terméket.