Az M3 csatorna sajtóeseményén jócskán akadtak nosztalgiázó, régi MTV-sek, az ő sztorijaikból mazsolázunk most.

Rózsa György például arról adomázott, hogy már a kertévék indulása előtt is volt product placement, termékelhelyezés a magyar tévében: egyszer például felhívta a főnöke az MTV-ből, hogy a Kapcsoltam alatt legyen szíves kólát inni, vagy bármit, ami színben arra hasonlít, mert van egy megállapodás a céggel.

Rózsa ellenkezett, ragaszkodott a vízhez, majd megjegyezte, hogy külföldön a műsorvezető ilyenkor részesedést kap – és ő, ha kólára vált, megelégedne szimbolikusan akár egy forinttal is. „Jó, minden hónap elején gyere, és adok egy forintot” – válaszolta a felettese, ám Rózsa ragaszkodott ahhoz, hogy a Coca-Cola utaljon neki, ne az MTV. A főnök végül egy poénnal próbálkozott („Miért, Gyuri, a vízművektől kapsz pénzt?”), aztán végül megbékéltek a felek.

Az M3 a tervek szerint 2014-ben visszahozza a műsor ismétléseit, és lehet, hogy egy régi vetélkedőből új részeket is forgat (a címet nem árulták el).