Most épp új szakállal látható. A képet Kiss Ádám Fb-oldaláról csentük.
Retroreklám-sorozatunk újabb darabja, egy amerikai gyártó fürdőruházatát népszerűsíti, meglehetősen egyértelmű módon. A háttérben egy izmos, nekivetkőzött úr és egy tengerésztiszt elégedetten vigyorog, miközben egy szöszke tini hátsóját mustrálgatja. A KDNP biztos nem hagyta volna jóvá!
Mint azt megírtuk, Szabó Ádám világrekord-kísérletre készül július 22-én déltől: 24 órán keresztül fog harmonikázni az Erzsébet téren, amivel a nyári véradások fontosságára szeretné felhívni a figyelmet.
A sok gyakorlás miatt a zenész már most fájdalmakkal küzd, erről közösségi oldalán írt.
"Sajnos az izületeim kicsit kezdenek elfáradni, ezért egy kis segítséget kellett kérjek, ugyanis nagyon fàj a csuklóm és az alkarom a sok gyakorlástól, felkészüléstől és muszáj valamivel enyhíteni a fájdalmat, mert nem fogom bírni a 24 órás műszakot" - kezdi a bejegyzést.
"Viszont így sok dal kiesik a repertoárból, mert nem tudok mindent eljátszani, vagyis el tudnék, de akkor a 24 órát nem bírnám ki! Így át kell alakítanom a műsorom és mindjárt itt a szerdai nap."
Ha jól számoljuk, a hét emberből ketten, nem is rossz arány. A kép forrása: Színes RTV
Tinédzserek között, a Balaton Soundon vagy EFOTT-on nem biztos, de a Rómain vagy az Ötvenes Nők Klubjában kapnánk pár elismerő pillantást.
Kojak is eladta magát
A legjobbak is reklámoztak ezt-azt fénykorukban, és azok tették jól, akik szerepben maradtak. Telly Savalas például a nyalókaiparnak is sok jót tett, de a borotvás cég is remek arcot (vagy tar koponyát?) talált magának.
Retroreklám-sorozatunk pár korábbi darabját itt megtalálja:
Hitler szelleme az anyósülésen
Hemperegjünk linóleumon indiai nővel!
Itt az 1951-es fürdőruha-divat
Egy szexi nő, aki voltaképp egy telefon
Az első videojáték-reklám a világon
Csodálatos férfiak a hetvenes évekből
Melléfogások, ellenszenves kisgyerekkel
Két készülék a tévézés hőskorából
Béna reklám, nyomorúságos ajándék
A világ hatodik legjobb tévéreklámja
Így nézett ki egy tévé 1951-ben
Démoni kisgyereknek venne babkonzervet?
Márpedig ilyen női fenék nincs!
Robin Williams egy régi csokireklámban
Durva zoknireklám, csak felnőtteknek!
Az első telefonreklám a világon
Futás a Palára! Most!
Horváth Éva pár perce ezt posztolta a Palatinus strandról. Több kommentár nem is kell.
Folytatjuk retroreklám-sorozatunkat egy tényleg régi darabbal. Az alábbi plakátra az Egyesült Államok kormánya bólintott rá a II. világháborúban, hogy ezzel is jelezze az állampolgároknak, hogy aki egyedül vezeti benzinfaló, baromi nagy autóját, és nem visz utasokat, az rengeteg üzemagyagot pocsékol, ezzel gyengíti a hadban álló országot, és jót tesz a náci német birodalomnak.
A plakát arra szólít fel, hogy az úrvezető csatlakozzon egy autós klubhoz, és vigyen utasokat magával akár munkába menet, akár hazafelé menet. Szellemalakként Hitler ül mellette.
A rajzot Weimer Pursell festőművész készítette megrendelése, 1943-tól volt látható köztéren. 2002-ben egy humorista jóvoltából feltámadt ez a téma, akkor bin Ladennel.
Már nem annyira retró, de az 1943-as alapplakáthoz kapcsolódóan megjelent több vicces, vagy annak szánt poszter is, például az alábbi: „ha egyedül vagy a kocsiban, akkor tényleg könnyű a szerb fickónak, hogy lenyúlja az autódat!”
Retroreklám-sorozatunk pár korábbi darabját itt megtalálja:
Hemperegjünk linóleumon indiai nővel!
Itt az 1951-es fürdőruha-divat
Egy szexi nő, aki voltaképp egy telefon
Az első videojáték-reklám a világon
Csodálatos férfiak a hetvenes évekből
Melléfogások, ellenszenves kisgyerekkel
Két készülék a tévézés hőskorából
Béna reklám, nyomorúságos ajándék
A világ hatodik legjobb tévéreklámja
Így nézett ki egy tévé 1951-ben
Démoni kisgyereknek venne babkonzervet?
Márpedig ilyen női fenék nincs!
Robin Williams egy régi csokireklámban
Úgy tűnik, ráfér már a pihenés a Barátok közt Zsófijára, vagyis Kiss Ramónára. Az utolsó forgatási napot jobban várhatta, mint az "akáció" elé végre a v betűt is felíró kisiskolások - legalábbis a Facebookra posztolt képe alapján ezt gyanítjuk:
Esti Showder Fábry Sándorral volt ugye a címe, de a nép csak Fábrisónak hívta. Egy 1998-as Színes RTV-ben leltünk erre a kis cikkre: mint olvasható, akkoriban még az MTV-n ment a műsor. Később a produkciót nem akarta kifizetni a közmédia, így Kovács Kristóf és a humorista inkább leszerződött az RTL-lel - a szaftos sztorikról itt olvashat.