Kalmár Tibor (RTL Klub) szerint csatornahűség helyett manapság a tartalomhűség a jellemző: az X-Faktort például nem csak az RTL-en, hanem a Cool tévén és a weben is nézték, jelezte a Media Hungary konferencián. Többplatformos médiafogyasztásra igyekeznek ösztönözni a nézőket, ehhez erős, szerkesztett tartalomra van szükség- vélte. Két utat láttak online-ban, az egyik az rtklklub.hu, illetve a hasonló tévés honlapok, 2009-ben pedig létrehozták az RTL Mostot, ahová először csak saját gyártású tartalmat, majd vásárolt filmeket, sorozatokat is feltettek. Heti két filmpremier van – tette hozzá.
2007-ben még csak napi 50 ezres látogatószámuk volt, de 325 ezer egyedi látogató/nap volt 2011-ben, ez az év volt a csúcs, ekkor ment Való Világ, illetve X-Faktor is. A mobilos, RTL Most appklikáció 2012 októberében indult.