A konferencia második napján a Zöld terem az Új célcsoport nevet kapta, napközben az új generációk fogyasztási szokásairól van itt szó. Tárkányi Szabolcs (Fundamenta) arra a kérdésre kereste a választ,hogy mivel lehet megszólítani a brandkerülőket. Van esélye egy pénzügyi szolgáltatónak "Lovebrand"-dé válni a főiskolások, egyetemisták körében?
Erről a generációról azt tudni, hogy közösségi kényszerben élnek, semmiről nem akarnak lemaradni és képekkel kommunikálnak -pont ezért olyan népszerű náluk a snapchat. Egy reklámszakember számára nehéz őket megérteni, kommunikálni feléjük még nehezebb. Nyolc másodpercre tudnak figyelni, így nem egyszerű valamit eladni nekik. A Fundamenta megpróbálta rávenni őket, hogy spóroljanak, tegyenek félre idősebb korukra - ezt egy új szolgáltatással érték el.
Olyan eszközt adtak a kezükbe, ami a szórakozáson segít spórolni: így született meg a Funder, az ingyenes események felülete - ami megfelel a generáció fogyasztási elvárásainak. Nincsenek bevált szabályok arra vonatkozóan, hogy lehet őket elérni, kísérletezni kell.