A korrektúra 2011 konferencián Riskó Géza (MTVA, Duna Televízió) elpanaszolta, hogy a kisebb cégek annyira felverték a sportjogok árát, hogy ezek jóformán megfizethetetlenek. A „Sportcsatornák titokban?” című panelbeszélgetésből, kiderült az is, hogy a sokat támadott Digi Sport semmilyen formában nem adhatja tovább a jogokat, ez a kikötés a szerződések első-második oldalán szerepel.
Gyulai Zsolt (MOB alelnök, Hungaroring Sport Zrt.) a Forma-1-ről beszélt, kiemelte, hogy kicsi piac vagyunk. Kétfajta jogdíjat fizetünk Bernie Ecclestone-nak, egyet a versenyért, egyet pedig a tévés jogdíjért. Utóbbi töredéke annak, amit a németek fizetnek.
„Egy olimpia nem csak a nézettségről szól, hanem sok minden másról. Az ott lévő sportágak óriási tradícióval rendelkeznek: az öttusát és a vívást már sikerült borzasztóan elszúrni” – mondta. Gyulai szerint pénzt és kreativitást kell beletenni a sportágakba (így történt a kajak-kenu közvetítéseinél is), és nem az a megoldás, hogy teljesen átreformálják a szabályrendszert.
Borbély Zoltán (MLSZ) szerint rejtély, hogy miért nézik sokkal többen a magyar focit, mint a nagyobb bajnokságok fontos rangadóik. „Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a miénk” – mondta erről. Riskó szerint 30 éve került mélyre a magyar labdarúgás, ezért is meglepte, hogy a magyar-lengyel barátságos meccset többen nézték az m2-n, mint az akkor futó m1-es műsort. Emlékeztetetett arra, hogy olyan is volt, hogy BL-döntő volt egy tévén, Fradi-meccs egy másikon, és utóbbit többen követték.
Dr. Faragó András (Digi Sport) szerint ki lehet mondani, hogy kiemelt fontosságú sportesemény csak olyan csatornán mehet, amely legalább 80%-os lefedettséggel bír, de ő megfordítaná a kérdést: miért nem lehet törvényileg szabályozni úgy, hogy a szolgáltatóknak kötelezően fel kelljen vennie kínálatába azon csatornákat, amelyek a kiemelt sportjogokat birtokolják (így akár a Digi Sport lefedettsége is nőne).
Mocsai Lajos kézilabda-edző szerint sportáguk Magyarországon a második legnézettebb, legnépszerűbb sport, még sincs minden fontos meccs a képernyőn, illetve olyan csatornákon látható, amelyek csak a háztartások töredékében fogható.