Vidus Gabriella (R-Time) arról beszélt a Média Hungaryn, hogy - szemben a Jóban Rosszbannal - miért nincs termékelhelyezés a Barátok köztben, amely egy kedvelt, erősen nézett napi sorozat, így bizonyára szívesen látná benne samponját, autóját, sörét a termék gyártója. „Szeretnénk ilyet, de nem mindenáron. Üzleti titok, miért nincs még ilyen, de vannak érdeklődők, tárgyalások” - mondta. Hozzátette, hogy az elején tartanak, a kreatív rész (az, hogyan kerülne be a sztoriba egy termék) még odébb van. Kalamár Tamás, a sorozat producere kérdésünkre megerősítette, hogy lehet ilyen bevétele a szériának, de ha összejön, akkor sem lesz tolakodó.
A másik oldalról kiderült, hogy a Jóban Rosszban (amely alkalmaz product placementet jó ideje), több tízmilliós összeg átutalására számíthat a közeljövőben: hosszabb távon kerülne be egy márka, amely beilleszthető dramaturgiailag.