Lehet, hogy a jó pár évvel ezelőtt általa meglátogatott, átalakított, amúgy is rosszul menő vállalkozások jó része már bezárt, csődbe ment, és lehet, hogy modora miatt sokan nem szeretik, de ettől függetlenül Gordon Ramsay egy raklapnyi pénzt termel, és jól vár a vele lepaktáló csatorna is.

Az Adweek számításai szerint az amerikai Fox csatornán 100 ezer dollárba kerül egy 30 másodperces szpot a műsorai alatt. Tavaly a naptári évben a séf háromféle különböző szériája ment a képernyőn az adott tévén, azaz 157 millió dolláros bevételt között a Foxnak, csak szpotból, nem számítva a termékelhelyezésből, szponzorációból származó bevételeket. Még jobbak a számok, ha nem januártól decemberig, hanem 2012 augusztusától idén augusztusig nézzük: akkor 185 milliót kapott a Fox a Ramsay-féle reklámidőért.