Piller András, az Antenna Hungária Zrt. vezérigazgatója a digitális átállás hatásáról beszélt a Médiapiac 2013 konferencián: nehéz feladat lesz a működésben lévő készülékek alkalmassá tétele a digitális vételre, vélte. Egymillió háztartás érintett a kérdésben, 100 ezer pedig intézményi hozzáférés (kórház, iskola). 2013 nyarán az öt nagy adó szünteti meg az analóg műsorszórást, 2013 októberére viszont véget ér az a folyamat, amelynek 2014 decembere volt a végső határideje.

Növekvő az on-demand szolgáltatások aránya, a lineáris tévéfogyasztás szerepe csökken. Utóbbi nem fog eltűnni, vélte Piller, marad a kiemelt szerepe a következő három-öt évben. A magyar népesség továbbra is nagyon sokat tévézik, ez a piacnak pozitívum, ugyanakkor a makrogazdaságoi környezet továbbra sem kedvező. Csak minden 10. felhasználó fizet a netről letöltött tévés tartalmakért, de látható, hogy ebből lehet majd pénz keresni.