A Médiapiac Konferenciáról, Egerből jelentjük

Varga Zoltán (Central Médiacsoport Zrt.) szerint nekik szerencséjük volt, mert a Sanomának nagyon kellett a pénz, amikor a cég eladta magyarországi médiabirodalmát. Bizonyos termékek megújításán túl vannak, az eladásoknak (profession.hu, Story4, Story5) pedig lassan vége. Újabb akvizíciók jöhetnek, főleg online. „Mi ezt a tempót szeretnénk folytatni” – tette hozzá.

Szauer Péter (HVG) online-ban optimistán 20-30 százalékos bevétel-növekedést vár. „Pénzügyi befektetőnk nem volt igazán soha, mindig a szakma számított” – mondta.

Mihók Attila (Mediaworks) szerint nem igaz az a vélekedés, miszerint a pénzügyi befektetőt nem érdekli a termék. Belátja, hogy a külföldi tulajdonos képe nem pont fedi a magyar valóságot, de le kell futni kötelező köröket, hogy megértse, hogy egyes folyamatok nem úgy működnek, mint Ausztriában.

Varga Zoltán szerint a Central Médiacsoport transzformálódott, a vezetés pénzügyi befektetőből szakmai befektetővé lett. „Remélem, hogy jövőre is ebben a minőségben beszélgetünk” – tette hozzá.