A hazai piacon gyakorlatilag versenytárs nélkül működő Comedy Central évente megduplázta korábbi nézettségét. Így a magyar humorcsatorna mostanra minden hónapban az elérhető 110 magyar nyelvű csatorna közül a legnézettebb tíz között szerepel - áll a Viacom közleményében. Korábban sz [origo] is megírta, hogy a válság hatására nőtt a tévézéssel töltött idő, és egyre többet néznek vígjátékot, szitkomot. (A Viasat3-nak is van 1-2 erősebb órája, komédiasorozatokkal).

Az MTV, a VIVA, a Nickelodeon és a Comedy Central anyacége, a Viacom International Media Networks (VIMN) a 2011-es pénzügyi évben 14.91 milliárd dolláros bevételről számolhatott be, ez 12%-os növekedést jelent az előző évhez képest. A cég konszolidált bevétele az utolsó negyedévben 22%-os növekedést mutat, ami 2.25 milliárd dollárt jelent - áll a szövegben.



A VIMN nemzetközi bevételeinek növekedésből kivette a részét a közelmúltban megerősödött Comedy Central és az MTV is, utóbbi az elmúlt évben globális átpozícionáláson is átesett. A váltás után a zenéről a hangsúly a reality műsorokra tevődött a csatornánál, amely jó döntésnek bizonyult: a Jersey Shore, a Tini Mamik és a 2011-es Video Music Awards globális sikere az MTV-nek zsinórban a hetedik sikeres negyedévét hozta, így évről évre növekszik a csatorna nézettsége és bevétele. Amíg Latin-Amerikában továbbra is a telenovellák a nézők kedvencei, addig Magyarországon egyre inkább a csatorna saját gyártású sorozatai és a reality-k felé tolódik el a közönség érdeklődése.