A termékelhelyezéssel kapcsolatban Kiss Pétert, a TV2 programigazgatóját is kérdezték a Média Hungaryn: szerinte a viasatos A cég hangjánál kilógott a lóláb, amikor túl sokat mutattak például egy pizzásdobozt, de a TV2-re készült, szintén szponzorfinanszírozott Nagytakarítást product placementre kifejezetten alkalmas formátumnak tartja, ugyanis nem gyanakszik reklámra a néző, ha egy takarítós műsorban mosószermárka tűnik fel. „A termékelhelyezés viszonylag új dolog itthon: egy új rendszer bevezetése hosszadalmas, fájdalmas, reméljük, hogy kialakul egy automatizmus és mindenki felfogja, mi az érdeke” – mondta.
A szintén TV2-s Megyeri András szerint a kifejezetten szponzorigények miatt megvalósult műsorok nem annyira izgalmasak, ezért rejtegetik is ezeket (nem este nyolckor vannak, főműsoridőben), ugyanakkor úgy látja, vannak olyan műsorok, amelyek kifejezetten szponzorért kiáltanak, ilyen szerinte a Megasztár. A TV2 történetében soha nem volt akkora szponzorbevétel egy műsor esetében, mint most, a Megasztárnál – jelezte.