1500. posztjához érkezett a Napi Vízió, az Origo tévérovatának blogja. Az elmúlt héten a leglátogatottabb napunkon, csütörtökön, 27 ezer egyedi olvasónk volt, de pénteken, szombat és vasárnapi is 10 ezer körül alakult a napi olvasószám. Merengtünk azon, hogy dilettáns vagy vakmerő a közmédia az újabb, vitatható programming-döntéssel, vicces videóval szórakoztattuk olvasóinkat, kóstolgattuk a néha végtelenül naiv Morning Show-t (ezt 36 ezren olvasták két nap alatt), és elindultunk retroreklám-sorozatunkkal.
Most viszont nem magunkat ajándékozzuk meg, hanem egy olvasónkat, méghozzá Walkind Dead- és Top Gear-pólóval, kulaccsal, baseball-sapkával és két kiváló DVD-vel, amelyeket a Viasat3 volt szíves felajánlani. A szép pakkot az viszi, aki helyes választ küld erre a címre, és a szerencse is rámosolyog október 27-én, a sorsolás napján. A kérdés:
Mely évben indult a blog? 2010, 2011 vagy 2012?
Hogy valami tartalmunk is legyen, íme pár comic strip a második évből.