Aczél Petra a Corvinus egyetemről a pillanat erejéről tartott előadást, az érzelemközpontú marketing típusairól beszélt. Fontos kérdés, hogy bele lehet-e nézni az emberek fejébe, és lehet- e a befogadókat érzelmileg befolyásolni. Olyan korban élünk, amikor elözönlik az embert az adatok, a reklámokat bár próbáljuk elkerülni, mindenhol találkozunk velük. Ma már azt gondolják a szakemberek, hogy olyan reklámokra van szükség, melyek suttognak az agyhoz, kerülő úton befolyásolják az agy működését.
A márkák jövője az agy-, illetve az emlékezetkutatás, ezeket a vizsgálatokat egyelőre szakemberek végzik, de mint elhangzott, néhány év múlva már a civilek is képesek lesznek erre, minden cég saját maga kutatja majd, hogy fogyasztóinak mire van szüksége – ez a kor talán nincs is olyan messze, mint most gondoljuk.