Még mindig a tévé van a médiafogyasztás középpontjában – kezdte előadását Simon Zsolt, a TV2 vezérigazgatója a Media Hungaryn. Arra kell fókuszálni, ami a pénzt hozza, ez pedig a tévés reklámpiac, vélte. „A legfontosabb, hogy a Tv2-csoport nézettsége megmaradjon. Az országos tévénkről elmenő nézőket a kábeltévékkel szeretnénk elérni” – jelezte.

A Megasztár ötödik szériája 2 millió 24 ezres nézettséggel ment (ez a döntők átlaga), a hatos – amelyet Radics Gigi nyert - viszont egymillióval kevesebbet hozott: Simon szerint ugyanazt a tömeget elérték, de a kieső százezrek, akik mobilon vagy interneten nézték, nem termeltek bevételt a cégnek. A Voice esetében jobban figyeltek a tartalom-kiterjesztésre, csak rövidített tartalmakat lehetett legálisan elérni a neten, direkt azért, hogy a következő heti élő adásra bevonják azokat, akik kihagyták az előző show-t. A backstage-műsor a párhuzamos médiahasználat miatt jött létre, azért, hogy a netezve tévéző fogyasztó még jobban bevonódjon.