Málnay B. Levente (Chello Central Europe vezérigazgatója, 50 millió lakásba jutnak el a cégcsoport tévécsatornái) szerint a márkák építése alapvető, nem lehet meglenni lokális tartalom nélkül. A Harmadik Félidő című műsor nézetsége néha még egy Barca- vagy Real-meccs nézettségét is veri – állította a Media Hungary konferencián. Események, kiadványok, újságok is erősítik a márkákat, utalt itt a Minimax-hajóra vagy az újságra. A fizetős Minimax-mesetár szolgáltatás nyereséges, árulta el, és kiemelte az [origo]-val közös internetes BL-közvetítést.

„Nem tudni, melyik hoz rövidtávon pénzt, melyik elkerülhetetlen fejlesztés. Lesznek olyanok, amelyek működnek, lesznek, amelyek nem. Próbálkozni kell, tenni kell, lépni kell, még akkor is, ha ez rövidtávon veszteséges” – közölte. A Chello itthon mostanában nem akar újabb csatornákat, ellenben a meglévőket szeretné pár éven belül HD-minőségben.