Lassú átalakulás zajlik, de az analóg kábeles háztartások aránya azért csökken. 2008-ban a digitális platformon belül a műholdas volt erősebb, mostanában fele-fele a műholdas és a kábeles háztartások aránya.

A hazai háztartások felében van csak internet, viszont egy év alatt 6%-kal nőtt azok száma, akik interneten néznek tévés tartalmat. A teljes tévézési idő 11%-azajlik analóg platformon – hangzott el a Médiapiac 2013 konferencián.

2013 márciusában épp 100 magyar nyelvű csatorna van. 2008-ra teszik a válság kezdetét, azóta csak nőtt a tévézéssel töltött idő, ennek fő oka, hogy nagyobb, erősebb a kínálat, több a csatorna, illetve kevesebbet költenek az emberek házon kívüli szórakozásra. Egy átlagos, kábeles háztartás, amely nagy kínálatból válogat, havonta 18 csatornát követ (legalább egy percig).