Farsang Péter a Viasat vezérigazgatója az Erste Bankkal való együttműködést emelte ki, a cég az Álomépítők című sorozatba szállt be, nem csak egyszerű szponzorként, hanem tevékenyen, önkéntesekkel segítve. (Ez ritka szép műsor volt, kereskedelmi tévén nem gyakran van ilyen: igazán rászoruló, nagyon szegény családok házikóit, lakásait újították fel egy reality keretében.)
A Viasat3 egyik legjobban futó sorozata a Két pasi – meg egy kicsi, ott megfigyelhető, ha pénzügyekről van szó (mondjuk Charlie Harper arról beszél, mire költött), akkor az alsó sávban, zöld alapon alkalmanként megjelent egy-egy OTP-reklám. Farsang szerint működik a beágyazás, mert nem kaptak negatív észrevételeket a nézőktől. Baló György moderátor kérdésére a vezérigazgató elmondta, hogy valóban nehéz mérni ennek a hatékonyságát, nincs adat arról, hányan szeretik, vagy hányan olvassák el a szöveget.