Bánki Attila, a A Vermis Production alapító tulajdonosa és ügyvezetője egy friss kutatás eredményét ismertette az Intenet Hungaryn. A blogok és a blogerrek tulajdonságait kutatták, a felmérésből pedig az derült ki, hogy bár jellemzően a 20 évesek írnak saját blogot, a 14 évesek egyre feljebb jönnek, a fiatalabb korosztály egyre szívesebben osztja meg gondolatait és a vele történteket társaival - gyakran videó formájában is.

Ma már lényegében mindenki elő tud állítani szerkesztői tartalmat, akinek van billentyűzete, a többséget pedig nem a pénzszerzés motiválja. A bloggerek fele nem akar pénzt szererezni ezzel a tevékenységgel,elsődleges motivációjuk, hogy kiálljanak egy-egy ügy mellett.

A válaszolók 60 százaléka azt tekinti pozitív visszajelzésnek, ha nő az olvasottságuk, illetve azt, ha az olvasóktól visszajelzést kapnak. 77 százalék szívesen lene valamilyen márka arca, az idősebb korosztály máig a website felhasználója, de a fiatalabbak inkább a Facebookot és az Instagramot használják.