Dudás Gergely (RTL Magyarország/R-Time) volt a következő előadó az Egerben rendezett Médiapiac Konferencián. Szerinte ők továbbra is a hatékonyabb, négyperces reklámblokkokkal dolgoznak, ami hatékonyabb a mások által alkalmazott hatperces egységekkel szemben. Úgy látja, hogy egyes tévék nullás nézettségű reklámokat produkálnak, ami értelmetlen.
Atmediás kollégájával szemben ő már borúlátóbb, szerinte a tavalyi tévépiaci növekedés is bizonytalan lábakon áll. Elvileg 3%-kal nőtt a költés, kábelen 30%-kal, de 6%-kal kevesebb volt a hirdető, 30-40-nel kevesebb cég reklámozott 2015-ben, mint 2014-ben. „60 márkát elvesztett a magyar piac. Az első negyedévben a piac nem nőtt, árcsökkenésről van szó” – jelezte.
2016-ban kétszereplős lett a tévés piac, ami nem feltétlenül jó, véli. A TV2-nek is beszólt egyet, mert hétköznap este fél tízkor a csatorna annyi nézőt ér el, mint reggel, a Mokkával – ami ugye nem sok.
Minden konferenciás posztunk itt olvasható.