Kutya és édes kisgyerek legyen a filmben, az már félsiker, tartja a mondás. Nő pedig a reklámban? - kérdezhetünk vissza. Manapság is sok terméket modellekkel vagy megfáradt családanyákkal adnak el, de régen sem volt ez másképp.
Retroreklám-sorozatunk újabb darabja következik: mindent el lehetett sózni egy fiatalasszonnyal?
Például búvárkodást és egy drága utat.
Kislemezeket. Soha ennél kényelmesebb viseletet!
Szivarkát mi mással adnánk el, mint női combokkal?
A pohár részben arra is jó, hogy igyunk belőle, de leginkább vetkőztetésre szolgál, ez nyilvánvaló.
Légitársaságot és tájegységet csakis csíkos nővel népszerűsítsünk.
Hajóútra feleséget ne vigyünk, kacér, láthatóan kalandvágyó nők várnak ott ránk.
Naptejet sem szottyadt öregúrral adunk el, ez alap.
Üdülőhelyeket logikusan vonzó nőkkel próbáljunk népszerűsíteni, és ha ilyet nem találunk a parton, rajzoljunk egyet menten. A mell azért ne csússzon fel a nyakba!
Mennyivel jobban mos ez a szer, ha egy csinos szőke ölelgeti, és nézi fanatikus imádattal!
Ha kólát iszunk, ilyen szép combunk lesz, ez logikus.
1,70-ért igencsak megéri ez a toll, pláne, ha vásárlás közben mélyen bepillanthatunk a dekoltázsba.
Ágyneműt kizárólag pucér nővel reklámozzunk. (Ez persze végképp hülyeség, hiszen huzatot, lepedőt a legtöbbször családanyák vesznek, nekik inkább egy gyengédséget árasztó, megnyerű küllemű, bajszos úr kéne a reklámba, persze meztelenül, zokni nélkül.)
Nem fogy jól a motor? Joe, hívd be a két szőkét a vegyesboltból!
Retroreklám-sorozatunk pár korábbi darabját itt megtalálja:
Melléfogások, ellenszenves kisgyerekkel
Két készülék a tévézés hőskorából
Béna reklám, nyomorúságos ajándék
A világ hatodik legjobb tévéreklámja
Így nézett ki egy tévé 1951-ben
Démoni kisgyereknek venne babkonzervet?
Márpedig ilyen női fenék nincs!
Robin Williams egy régi csokireklámban