Folytatjuk retroreklám-sorozatunkat, ezúttal egy tévésorozat egy epizódját népszerűsítő hirdetéssel. A Dallasban sokáig téma volt, ki lőtt Jockey-ra, majd az adott epizód, amikor válasz jött a nagy kérdésre, 76%-os share-re ment, ami egészen elképesztő volt már 1980-ban is: minden négy tévé előtt dekkoló amerikaiból három a Dallast nézte.

A mérések szerint 83 millióan figyelték az aktuális részt, ez annak fényében döbbenetes, hogy manapság már 15 milliónak is tapsikolva örül mindenki. Többen követték azt az epizódot, ahányan a korábbi elnökválasztáson szavazni voltak. A Dallas ezzel amerikai rekordot állított fel, és a MASH utolsó részéig tartotta is azt.

Retroreklám-sorozatunk pár korábbi darabját itt megtalálja:

Kínzóeszközök fura reklámja

Hemperegjünk linóleumon indiai nővel!

Itt az 1951-es fürdőruha-divat

Egy szexi nő, aki voltaképp egy telefon

Az első videojáték-reklám a világon

Csodálatos férfiak a hetvenes évekből

Melléfogások, ellenszenves kisgyerekkel

Két készülék a tévézés hőskorából

Béna reklám, nyomorúságos ajándék

A világ hatodik legjobb tévéreklámja

Így nézett ki egy tévé 1951-ben

Démoni kisgyereknek venne babkonzervet?

Márpedig ilyen női fenék nincs!

Robin Williams egy régi csokireklámban

Durva zoknireklám, csak felnőtteknek!

Az első telefonreklám a világon