"A pofátlanság teteje; komolyan mondom! Nem féláron kellene kínálni, hanem eleve azonnal a felére kellene Csökkenteni azt az 5500-forintos belépőt, amelyet csak a Kínaiak, Arabok, Amerikaiak, Németek; és még megannyi Nemzetiség engedhet csak meg magának és használ is ki a Gellértben. Valahányszor ott vagyok, magamon kívül csak a személyzet Magyar. Fölháborítónak tartom, hogy a Magyar családok többsége el sem jut a saját országa egyik talán legpatinásabb fürdőjébe, és meg sem csodálhatja azt! Hamarosan fölveszem a kapcsolatot Czeglédi Gyulával, a Magyar Fürdőszövetség Elnökével, de ha kell, akkor magával Orbán Viktor Úrral is, hogy elbeszélgessek vele-velük ezekről a tarthatatlan állapotokról" - írta haragosan oldalára Alekosz, a VV4 győztese, aki továbbra is ötletszerűen használja a nagybetűt egyes szavak esetében.
Alábbi Képen Talán Már A Miniszterelnök Úrnak Telefonál!
Durván zárt a Walking Dead
Nem spoilerezünk arról, milyen durva dolgok történtek az utóbbi részben, viszont a nézettségre rápillantunk, azzal nem rontjuk el egy - torrentoldalon nem annyira gyors - rajongó szórakozását sem.
A zombisorozat kiváló számokkal ment hosszabb téli szünetre, 7.6-os ratinget tudott célcsoportban, a teljes lakosságból pedig közel 15 millióan nézték első vetítésre. A fiatalabbaknál ez 9%-os, teljes lakosságban pedig 11%-os növekedés az egy héttel korábbihoz képest. A rekordot azonban nem döntötte meg, az 17,3 millió néző, az októberi évadpremier hozta az AMC konyhájára.
Megvan a dátum: 2015. február 27-én kerül ki a Netflixre a folytatás, a harmadik évad. Beau Willimon februárban kezdte írni az új részeket, ezeket Baltimore-ban vették fel az elmúlt hónapokban.
Majka vasárnap este betegen vezette a Rising Start, a műsorvezető közösségi oldalán számolt be arról, hogy mennyire túlhajtotta magát az elmúlt időszakban: esténként forgat a Hal a tortánnal, dalszöveget ír, műsorokat vezet élőben és koncertekre is utazik országszerte. A tehetségkutató kamerapróbájára sem tudott elmenni, annyira rosszul volt, a vasárnapi élő show-ra azonban összeszedte magát, akkor meg pechjére kisebb baleset érte.
„Vasárnap pedig 11-re már bent kellett lennem a TV2-ben, mert este Rising Star. Éreztem, hogy elfogyott az erőm már estére. De annyira, hogy két párbaj szünetében kiugrottam elszívni egy cigit és olyan dolog történt, ami már nagyon rég. ELESTEM, B.SZDMEG! Szakadt az eső és megcsúsztam valami szaron. Rajtam a csilli-villi ruci, négy perc múlva jövünk vissza reklámról, én meg nyakig sárosan ott állok a milliárdos díszletben. Megoldották, profik. Vagyis én profin estem! Kaszkadőr is vagyok, na! Bár ez egyik gesztikulálás közben lehetett látni, hogy koszos a tenyerem!”- számolt be az esetről.
A Totál szívás, a kritika által magasztalt Breaking Bad előzménysorozata, a Better Call Saul is közeleg, 2015 februárjában rajtol. Sokan várják, így mi is, alább pedig egy hangulatos teaser:
Folytatódik a viking hódítás
2015 februárjában jön a Vikingek 3. évadja. Korunk egyik legjobb történelmi sorozatáról itt írtunk korábban, alább meg egy friss előzetes:
Molnár Andi talpig bőrben
Molnár Andi, Tücsi és Tóth Laura Horti Gáboral dolgoznak, a SportKlub csatorna képernyőjén lesznek minden szombaton este 8-kor. A műsor címe Horti angyalai, a lányok mindenféle sportot kipróbálnak.
Az X-Faktor mentora már a stúdióban van, készül, és onnan nyomatja a képeket. Itt még felismerhető, nagyjából. A 100. show jön.
Klausmann Viktor Molnár Anikóval három hónapot volt együtt 2005-ben, és ahogy a tegnap esti Pimasz úr ott alszik-ban elmesélte, akkoriban az egykori Nagy Ő 180 centiméter tömény izom volt. Úgy fogalmazott, hogy „hibátlan női állat” volt, akit nem lehetett kihagyni. A szakítás után két évig rosszban voltak, de aztán sikerült békét kötni.
Papp Gergő poénosan megjegyezte, hogy nagyon fura pár lehettek, és a mostani énjéhez képest inkább Kis Ő Anikónak kellett volna hívni a lányt.
Retroreklám-sorozatunk újabb darabja 44 éves, 1970-ben került a képernyőre, egyszerű, de szórakoztató. Egy majom ketrecébe bedobtak egy bőröndöt, amelyet az állat ide-oda hajigált, ugrált rajta, de mindent kibírt, hirdetve így a termék strapabíróságát. Az USA-ban a szpot 15 évig ment, a gorilla pedig valójában egy beöltözött ember, Don McLeod volt, aki filmekben vagy sorozatokban (Tarzan) is bújt már szőrös jelmezekbe.
Sol Koffler egykori cége, az általa 1932-ben alapított American Luggage Works szpotja volt, 1999-ben a TV Guide minden idők 6. legjobb tévéreklámjának választotta. Ez talán túlzás, de világosan bizonyítja, hogy néha elég egy halálosan egyszerű ötlet, egy kevés pénz, és egy fél délután – és meg is van a hatásos, emlékezetes kisfilm.
Retroreklám-sorozatunk korábbi darabjai:
Robin Williams vicces, és becsokizik
Démoni kisgyerektől venne babot?
De hová tűnt a marha?