A hazai csatornák úgy szerződnek a tévéműsort gyártóval, hogy utóbbi felel a képernyőn látottakért, azaz amennyiben az NMHH, a Médiatanács megbírságol egy fikciós sorozatot vagy magyar realityt bármi miatt, akkor a gyártó a felelős, annak ellenére, hogy elvileg a csatorna kapja a büntetést – hangzott el a termékelhelyezésről szóló blokkban a Media Hungary konferencián.

A TV2 részéről elmondták, hogy új főzőműsorban úgy érzik, hogy ügyesen alkalmazták a termékelhelyezést („egészen komoly szponzorok” segítségével), de Barna György (AGB) és Péntek Zoltán (TV2) említették a Megasztárt vagy a Voice-ot is. Rossz példaképp felhozták, ha egy taxitársaság egy maréknyi taxicsekk ellentételezéseképp elvárja, hogy egy sorozatban minden részben látható legyen az autója, akkor egy idő után a stábnak is fárasztó, hogy folyton taxiba kell ki- és beszállni, holott dramaturgiailag nem is lenne indokolt épp kocsikázni.