Kultikus mesefigurák a termékkommunikációban címmel tartott előadást Szakács Magdolna a Viacomtól. Mindenki vásárolt már mesefigurás pizsamát, tolltartót, játékot - szinte nincs olyan termék, amit ne lehetne velük eladni. Ázsiában már SpongyaBobos bankkárytát is lehet igényelni, a szakemberek mindennek megtalálják a megfelelő karaktert.

Ha a tévében jó nézettséggel megy a mese, akkor garantáltan eladható vele egy-egy termék, az előadó szerint  a Nickelodeon a legnépszerűbb gyerektévé Magyarországon - figurái a ruházati osztályokon, papírboltokban, gyorséttermekben megtalálhatók, a márka jól eladható. A mesetévék nézettsége amúgy korcsoportonként változó, a kicsiknél még a Minimax fut, a nagyobbak más tévéket preferálnak, sok tini már Disney-t néz.

A nap során többször jelentkezünk a siófoki médiakonferenciáról.