A Discovery Communications részeként működő Discovery Networks CEEMEA november 11-én indította el a hazai Discovery Channel megújult honlapját. Az oldal a www.discoverychannel.hu címen érhető el. A Discovery Channel Magyarország oldala eztán magyar nyelven érhető el, tartalmazza az aktuális TV-műsort, a legfrissebb műsorok leírásait, videó ajánlóit és kapcsolódó információkat.

„A Discovery Channel Magyarország Facebook-oldala hónapokkal ezelőtt indult, és azóta is gyarapszik. Az új magyar honlappal tovább szeretnénk erősíteni az online jelenlétünket és segíteni a nézőinknek naprakész műsorinformációval, hogy mindig megtalálják kedvenc műsoraikat. Emellett a legnépszerűbb műsorok, mint A túlélés törvényei vagy az Állítólag… promó videói és a közösségi médiában könnyedén megosztható multimédiás tartalmak is elérhetőek lesznek” – mondta Vantsa László, a Discovery Networks CEEMEA Magyarországért, Romániáért, Csehországért és Szlovákiáért felelős kereskedelmi és terjesztési igazgatója.


Tovább

Alekosz épp bejelenti, hogy csatornát vált. A Blikk innformációi szerint emiatt az RTL Klub visszavehet mindent, amit Alekosz a VV4-ben nyert, és a Szerelem a legfelsőbb szinteken című műsorért kapott Ha új gazdája, a TV2 kárpótolni fogja ezekért, akkor ennek költsége 80 millió forint is lehet.


Tovább

Bosszú

Rossz szóviccel és hibás névvel írnak a magyar tévés piacról a Videoage International hírlevelében. A HUNGARY IS HUNGRY FOR THE REVENGE cím alatt megírják, hogy novemberben lesz a Gabriela Spanic főszereplésével készült A bosszú című szappanopera magyarországi premierje, de a gyenge szóvicc után már jön is egy figyelmetlenségre, nemtörődömségre utaló hiba: a világszerte kiküldött hírlevél szerint egy „Sorotza” nevű csatorna vetíti majd a napi sorozatot.

Alighanem a Sorozat+ csatornáról van szó.


Tovább

Wolf Kati és Lilu a Nevelésünk titkai című interjúkötet bemutatóján, ahol a népes hallgatótábor mellett összegyűltek a könyv szereplői is, például Geszti Péter, Szulák Andrea, Polgár Judit, Halász Judit és Gálvölgyi János.

Fotó: Nevelésünk titkai – Gálos Viktória


Tovább


Tovább


Tovább

A csökkenő reklámbevételek miatt több hazai csatorna állítja le egy-egy műsorát, végleg, vagy ideiglenes jelleggel. Az RTL Klubon nem is indult el 2011 őszén az Esti Showder, megszűnt a Reggeli, a Fél Kettő, bizonytalan a XXI. század és a Házon kívül sorsa.

A Barátok közt bő tíz éve a csatorna zászlóshajója, műsorsávját rendre nyeri, megszűnés biztosan nem fenyegeti, de egy médiapiaci informátorunk szerint felmerült, hogy hosszabb téli szünetre vonul a szappanopera karácsony után.

Kolosi Péter programigazgató megkeresésünkre nem kívánta különösebben kommentálni az értesülést. Közölte, hogy minden változásról akkor számolnak be, amikor azt megfelelőnek tartják, és mint mondta, a Heti hetesben is csak november 6-án jelentették be, hogy decembertől hosszabb leállás jön (ezt az [origo] napokkal korábban megírta). Hozzátette azt is, hogy az elmúlt években, karácsony és szilveszter közt a Barátok közt eddig sem volt képernyőn. Hogy hosszabb, többhetes leállás lesz-e, vagy felmerült-e ennek lehetősége, arra nem kívánt válaszolni.

A szappanopera téli pihenője tehát biztos, a kérdés csak az, hogy a szokásos egy hétre, vagy hosszabb időre tűnnek-e el Berényiék a képernyőről.


Tovább

„Itt ólálkodik Lakatos Márk egy vödör vörös hajfestékkel” – utalt az X-Faktor első reklámblokkja után Ördög Nóra az ÖsszeEsküvők műsorvezetőjére, Peller Mariannra, aki napokra eltűnt, egy „teljes átalakítás” végett. A volt RTL-est a Megasztár korábbi stylistja vette kezelésbe.

A nagy transzformáció végül is abból állt, hogy Peller szőke haja világos rozsdabarnás-vöröses, és rövidebb, hullámosabb lett, a beszólás viszont annyiban volt érdekes, hogy az RTL-nél és a Tv2-nél a legritkábban tesznek úgy, mintha létezne a rivális kereskedelemi tévé – még a nevét sem mondják ki, általában csak úgy utalnak rá, mint „a másik csatorna”, mintha nem lenne még kilencven magyar nyelvű tévéadó.


Tovább

November 4-én elhunyt Vissy Károly meteorológus - közölte egykori kollégája és barátja, Németh Lajos az MTI-vel. A televíziós időjárás-jelentésekben évtizedeken át szereplő Vissy 76 éves volt.

http://www.origo.hu/teve/20111104-elhunyt-vissy-karoly-televizios-meteorologus.html


Az Új szó egy 2005-ös interjújából kiderül, hogy a családban és barátok között nem Károlynak, hanem Gyurinak hívták (a tévézők is ezt a nevet hallhatták párszor). "A nevem ugyanis Károly György, és édesanyámnak mindig a Gyuri név volt a kedvence, így egészen kiskorom óta ő csak Gyurinak szólított, soha nem hívott Karcsinak, azt csak édesapám használta" - mondta erről.


Tovább

Könnyen elképzelheő, hogy visszatér az MTV-re Fábry Sándor. Műsora, az Esti Showder nem indult el 2011 szeptemberében az RTL Klubon.

Médiaipari források szerint felmerült az RTL-nél 2011 őszén hanyagolt Fábry Sándor neve az MTV-nél. A közszolgálati televíziónál érdeklődésünkre nem kívánták kommentálni az értesülést. „Sajnos nem áll módunkban nyilatkozni a témával kapcsolatban” – írták.

Fábry régi műsora, amely egykoron az MTV-n kezdett, nem indult el az RTL Klubon, költségtakarékossági okokból (A Showder nélkül is egyértelműen piacvezető a csatorna). A hivatalos kommunikáció szerint a műsor átalakítása zajlik, a díszlet épül, de arról nem esett szó, hogy a várhatóan 2012-ben az RTL-re visszatérő, rövidebb Esti Showder Fábryval indul-e, vagy valamelyik Showder Klubos fellépővel.


Tovább

Írjon!

Témája, kérdése, aggálya van? Látott valami furcsát a tévében? Írja meg nekünk: tvrovat@origo.hu

Feedek