Pál Ferenc atya félórás előadásban mesélt az érzelmekről, szerinte fontos kérdés, hogyan tudjuk az érzelmeket úgy megélni, hogy egyrészt kiélvezzük és benne legyünk, másrészt tudjunk távolságot is tartani tőle.

"Képesek vagyunk az érzelmeinkhez, lelki állapotukhoz hasonlóan gondolkodni, de nem csak az érzéseinkhez kacsolódóan tudunk gondolkodni, hanem létezik lényeglátó gondolkozás is. Egyik feltétele az, hogy el kell távolodni az érzelmektől. Minden, ami érzelmileg hat ránk, képes rá, hogy függőséget okozzon" – mondta.

Zsúfolásig telt a terem, a legnépszerűbb akkor volt, mikor bement a közönség közé és arról beszélt, hogy mi a három legnagyobb tévedésünk a boldogságunkkal kapcsolatban.

Mi a különbség a között, hogy boldognak érzem magam, és hogy boldog ember vagyok? A boldogság irány és folyamat, nem pedig egy állapot – nem pillanatnyilag kell rá törekedni, hanem hosszú távon. A kutatók szerint azok a személyek boldog emberek, akiknek vannak életcéljaik, így el tudják viselni a kurdarcokat és a rossz érzéseket, mert azokon át tudnak lépni, és a célra koncentrálnak. "Élhetővé válik a hullámzás, lesz helye a boldogtalanságnak, a gyásznak is, mert minden kiegyenlítődik" – hangzott el.

Az életünkben dilemmák közt élünk, a biztonság és a szenvedély uralják a párkapcsolatokat, de idővel felnő valamelyik mellé a "kistestvére", és elnyomja a másikat: a biztonság mellé az unalom, a szenvedély mellé a félelem kerül – felborul az egyensúly. A biztonságból az alkalmazkodás, a szenvedélyből az önérvényesítés növi ki magát, és elkezdjök rosszul érezni magunkat. Tudatosan kell ezeket kezelni, megélni, és alkalmazni - óriási tapsot kapott az előadásért, ami simán elment volna egy stand-upnak is, élmény volt hallgatni.


Tovább

Aczél Petra a Corvinus egyetemről a pillanat erejéről tartott előadást, az érzelemközpontú marketing típusairól beszélt. Fontos kérdés, hogy bele lehet-e nézni az emberek fejébe, és lehet- e a befogadókat érzelmileg befolyásolni. Olyan korban élünk, amikor elözönlik az embert az adatok, a reklámokat bár próbáljuk elkerülni, mindenhol találkozunk velük. Ma már azt gondolják a szakemberek, hogy olyan reklámokra van szükség, melyek suttognak az agyhoz, kerülő úton befolyásolják az agy működését.

A márkák jövője az agy-, illetve az emlékezetkutatás, ezeket a vizsgálatokat egyelőre szakemberek végzik, de mint elhangzott, néhány év múlva már a civilek is képesek lesznek erre, minden cég saját maga kutatja majd, hogy fogyasztóinak mire van szüksége – ez a kor talán nincs is olyan messze, mint most gondoljuk.


Tovább

2016-ra átlag 11%-os online reklámköltés-növekedést várnak a piaci szereplők – hangzott el az Internet Hungary konferencián. A piac optimista, 2015-ben 56 milliárdos volt az online reklámpiac, első alkalommal lépte át az 50 milliárdos küszöböt. A digitális iparág a teljes piac 27,6%-át vitte el, első ízben előzte meg a televíziót – mondta Barnóth Zoltán (IAB).

A növekedés üteme a mobilos hirdetéseknél a legjelentősebb, tavaly megduplázódott az összeg. A videós felületeken való hirdetések száma és a rájuk költött összeg is nő, 2019-ben pedig már a mobilvideóé lesz a vezető szegmens a prognózisok szerint.


Tovább

Durván kiosztotta Majka Schobert Norbit még pénteken, amiért egy interjúban azt mondta, hogy nem jött be neki Bulgária, mert olyan érzése volt, mintha Ózdon volna tenger. Ebből aztán szép nagy balhé lett, a részleteket itt megnézheti, még ma is ingerülten üzengettek egymásnak.

Az imént Dombi is csatlakozott a sztorihoz, természetesen csak viccből, ezt a fotót posztolta "Én már tavaly is kerültem a balhét" szöveggel.


Tovább

Még odébb van az újabb évad, de már várja mindenki, annyira drámai véget ért az előző. Kijött egy új plakát a sorozathoz, ki más lenne rajta, mint a gaz Negan és kedvelt játékszere, a szögesdrótba bugyolált baseball-ütő?


Tovább

Új évaddal tér vissza a sorozat, amely 1-2 éve még itthon is tisztességes nézettséggel ment. Itt egy friss plakát mellé.


Tovább

Balázs durcásan néz rajta, talán nem szórakozott eléggé Rózsagyuri aktuális vetélkedőjén, még a régi MTV időszakban.

Forrás. Facebook


Tovább

Baukó Éva teljesen kiakadt azon, amit a VV8 lányai művelnek, nem érti, hogy őt évekkel ezelőtt miért nevezték alkoholistának a lapok, mikor szerinte az semmi nem volt ahhoz képest, amit az újak művelnek .

A posztot egy élő bejelentkezés követte, ahol részletesen elmondta, mi a baja a VV8 lakóival, bár eddig maximum öt részt nézett meg. 

"Mi sem beszéltünk mindig tökéletesen és szépen, de azt gondolom, hogy ők tényleg nagyon sokat káromkodnak és biztos vagyok benne, hogy jobban örülnének az emberek, ha egy szórakoztató műsort kellene nézniük, nem pedig a káromkodást” – mondta. „Durva volt a videó, amit megnéztem Miciről, nem tudom, hogy ha visszanézi, mit fog mondani, elszégyelli-e magát” – mesélte, de nem érti Dina viselkedését sem, ő sosem mászott volna rá más pasijára, és nem is vállalt sztriptízt a villában, fejtegette.

Az egykori villalakó gyorsan felejt, a villágban nem mellőzte a veszekedéseket és a káromkodást, egyszer annyira kiborult, hogy leköpte lakótársát, Jerzyt.


Tovább

Mármint megint szőke, mert volt már párszor - ahogy barna és fekete is. A lényeg, hogy szombaton jön vissza az X-Faktor. Tavaly nem volt, akkor a Got Talentben bízott a csatorna, most viszont indul az újabb X-évad: csak Tóth Gabi maradt a mentorok közül.


Tovább

Pumped Gabo kamerát ragadott a kezébe, hogy barátnőjével, Ágival karöltve riportot készítsen a Nyerő Páros villa lakóiról.

A beszélgetések során kiderült néhány pikáns részlet is a sztárok szexuális életéről, Gabo pedig producerként igyekezett minden adandó alkalmat megragadni párja irányítására, a tőlük megszokott stílusban rögzítették az eseményeket:


Tovább

Írjon!

Témája, kérdése, aggálya van? Látott valami furcsát a tévében? Írja meg nekünk: tvrovat@origo.hu

Feedek