A PR-teremben Pálfalvi Márta (Heineken) beszél arról, hogyan változik a sajtómunka az ezer felé darabolt médiában. Ma már nem a neves lapok és weboldalak uralják az információáradatot, hanem a Google és a Facebook- hangzott el az előadásban.

"Fontos szerepet kapnak a véleményvezérek, mint például  Food Babe, aki 2014-ben 54 millió letöltést ért el. Magyarországon ilyen Antal Vali, 81 ezer Facebook követővel." Nem mindegy, hogy ők mit posztolnak, mit osztanak meg másokkal, hisz a közösségi oldalon az információ gyorsan elterjed, az emberek gyorsan találkoznak vele - velük kiemelten kell foglalkozni.

Ma már semmilyen üzenet nem működik kép nélkül, a fogyasztó a képeknél áll meg, ha például a telefonján híreket olvas. "Ez az úgynevezett hüvelykujj-megállító erő, mindenhez kell képi üzenet, hogy eljusson a hír a fogyasztóhoz. Egyre jobban felértékelődik a médiában a képek szerepe.

A nap során többször jelentkezünk a siófoki médiakonferenciáról.