Csikesz Erika arról beszélt előadásban az Intenet Hungary-n, hogy milyen innovatív eszközökkel érik el hatékonyan a fogyasztót a dinamikusan változó rádiós piacon.

2016-ot és 2017-et a változás éveinek nevezte, szerinte a változásnak pedig az erős márkák a győztesei, mint például a Sláger FM, a Rádió1, a Rádió Rock, a Petőfi Rádió és a helyi rádiók.

Mutatott egy grafikont, a hallgatottsági mérés szerint a Sláger FM a legnépszerűbb rádió Budapesten, a Class FM ezen a listán - közeli lekapcsolása miatt (?) - már nem szerepelt. 

"A rádió minden eszközön love brand, a honlapon is hallgatják, csúcsidőben 25 ezren hallgatnak online rádiót" - hangzott el. Úgy látja, a rádiónak az is szerepe, hogy közösséget építsen, fontos a jelenlét a közösségi oldalakon, és applikációként az emberek zsebében is ott akarnak lenni.